Susan Orlean: Knjiga o knjižnici

Željela bih preporučiti Knjigu o knjižnici američke spisateljice Susan Orlean (Sandorf, 2023., prev. Karmela Cindrić) o kojoj smo nedavno razgovarali na čitateljskoj radionici Kabinet čuda koja se odvija u Knjižari Fraktura. Knjiga o knjižnici nam se svima jako svidjela. To je nevjerojatna publicistika - polazi od velikog požara u Javnoj knjižnici Los Angelesa u kojem je 1986. stradalo gotovo milijun knjiga, i iz toga plete poput trilera napetu priču o požarima, načinima gorenja i spašavanja knjiga, o različitim istragama požara, ali i o značaju knjiga, knjižnica, čitanja i priča od kojih je sastavljen ovaj svijet. Na susretu nas je ponukala na razgovore o tome što nama znače knjige i knjižnice, kakve knjižnice pamtimo iz djetinjstva, tko nas je uopće ponukao na čitanje, a sjetili smo se i nekih drugih dobrih naslova o knjigama, primjerice knjige o kojoj smo ranije razgovarali, Dok pakiram svoju biblioteku Alberta Manguela koju sam također preporučila za čitanje.  


Knjigu o knjižnici sam čitala nekoliko puta, kao da sam čekala da mi se slegnu svi dojmovi, a nakon toga sam napisala kritiku za Ideje.hr: https://ideje.hr/raj-za-introverte-knjiznica-nije-mjesto-nego-osjecaj/  

U nastavku pogledajte preporuku za čitanje.


Kabinet čuda financira Grad Zagreb



---  Marija  ---


Primjedbe