Espi Tomičić: Your Love Is King

Željela bih preporučiti dramu Your Love Is King Espija Tomičića (Multimedijalni institut, 2020.) o kojoj smo u ožujku razgovarali na čitateljskoj radionici Kabinet čuda koja se odvija u Knjižari Fraktura. 

Kad sam bila mlađa, puno sam čitala drame i odlazila u kazalište, s vremenom sam se više priklonila proznim i lirskim tekstovima, drama me nekako najviše zaobilazi. Ali Your Love Is King me podsjetio na vrijednost dramskih tekstova, to je tekst o transrodnom protagonistu koji se nakon dugo godina susreće s majkom - želi biti s njom jer je bolesna, a s druge strane ga blizina obitelji vraća traumama koje je s njima proživio... Ova drama udara ravno u želudac, ostavlja bez daha - teško se odlučiti je li bolja stilski ili sadržajno, u svakom slučaju, ja sam je čitala više puta, a i drugima se na susretu jako svidjela. Potresla nas je i ponukala na razgovor o brojnim temama.

 


U nastavku pogledajte preporuku za čitanje.



Svakako pročitajte i Tomičićev tekst o ocu, nedavno objavljen na portalu Booksa  https://booksa.hr/kolumne/odrzati-tamagotchija-na-zivotu-sto-duze/moj-otac-vatromet   

Kabinet čuda financira Grad Zagreb.


---   Marija  --- 



Primjedbe