Tribina s Petrom Jandrićem i Anitom Peti Stantić - pogledajte snimku

Nakon što sam uživala u iščitavanju knjiga Anite Peti Stantić i Petra Jandrića, osobito u njihovoj sklonosti prelaženju žanrova, dijalogičnosti njihovih tekstova i važnim pitanjima koja postavljaju, odlučila sam s njima napraviti tribinu.

S obzirom na prevladavajuću anti-znanstvenu klimu i brojne ljude koji su nesigurni jer ih buni nesigurnost i skeptičnost koju znanost nosi sa sobom, tribinu sam nazvala Nema konačnih odgovora. Razgovarali smo o skepsi i interdisciplinarnosti u znanosti, o kreativnosti u školovanju, o važnosti eksperimenta u znanstvenom pisanju i blagodatima popularnoznanstvene literature, o njihovim knjigama s kojima probijaju granice žanrova i disciplina - čitajte "Znanje u digitalnom dobu", "Putovanje u nepoznato" i "Znatiželju"! 

Razgovarali smo u Knjižari Ljevak.

Pogledajte cijeli razgovor, razmišljajte zajedno s nama!




Petar Jandrić uredio je i napisao brojne knjige, ali na hrvatski je prevedeno njegovo Znanje u digitalnom dobu (Jesenski i Turk, 2019., prev. Dinko Telećan) o kojem sam pisala za portal Ideje.hr.

Jedno poglavlje iz te knjige, razgovor s piscem i znanstvenikom McKenzijem Warkom objavila sam i ovdje na blogu

Anitu Peti Stantić upoznala sam u programima poticanja čitanja, ona je napisala odličnu knjigu o čitanju Čitanjem do (spo)razumijevanja i dvije popularno-znanstvene - Znatiželja: zašto mladi trebaju čitati popularno-znanstvene tekstove, i to odmah, i noviju, u kojima poznati znanstvenici mladim ljudima pišu pisma, objašnjavajući im svoju motivaciju za bavljenje znanošću, Putovanje u nepoznato: zašto se bavim znanošću i kako je do toga došlo. Ovdje možete pročitati pismo Ivana Đikića iz te knjige




Primjedbe